SVAR PÅ TAL

Anonym om Justins senaste låtar...:
förstår att du är van med 'lugna' låtar men han är liksom 18 nu

Hm...jag förstår inte riktigt, haha. Vad har åldern att göra med om man sjunger lugna eller inte lugna låtar? Det är ju inte så att All around the world är Justins första "upptempolåt", dom flesta av Justins hits är det. Så nej, jag förstod inte riktigt din kommentar, för jag är inte inte mer van vid sk lugna låtar än vad jag är med inte lugna låtar. Det hade lika gärna kunnat vara en lugn låt som jag inte gillade, det har absolut inget att göra med vilket tempo låten är i :)

Comments
Postat av: Anonym

du säger att om man inte kan fakta om honom så är man inte ett riktig fan, men du som ogillar några låtar? liksom det är ändå det som spelar mest roll då han är en sångare och man gillar ju sångare från deras låtar.. eller har jag fel?

2012-06-17 @ 21:44:48

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback