Justins senaste låtar...

TURN TO YOU



DIE IN YOUR ARMS



ALL AROUND THE WORLD



Nå, vad tycker ni? Vilken av Justins senaste låtar är er favorit? Själv tycker jag helt klart turn to you men die in your arms växer mer och mer för varje gång jag lyssnar på den :D Åh älskar båda MEN...asså Justins senaste, all around the world...förlåt men vad hände där?!?!? Asså nej, det håller verkligen inte... jag ska ge den några chanser men nej, ingen låt jag skulle lyssnat på om det inte var Justin haha :) Det är liksom ingen låt man sitter hemma och lyssnar på, den funkar när man kanske ska tagga till nåt eller dansa osv men annars så tycker jag det låter lite som n ån avici remix liknande techno låt...hahahah aja!

Comments
Postat av: Anonym

förstår att du är van med 'lugna' låtar men han är liksom 18 nu

2012-06-07 @ 17:50:16
Postat av: Ella

Håller verkligen med! Åh jag blir så irriterad på folk som ba "Om du inte älskar alla hanns låtar så är inte du en äkta belieber!" Så irriterande!

2012-06-09 @ 10:49:55

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback