SVAR PÅ TAL IGEN :)

Anonym om SVAR PÅ TAL:
du säger att om man inte kan fakta om honom så är man inte ett riktig fan, men du som ogillar några låtar? liksom det är ändå det som spelar mest roll då han är en sångare och man gillar ju sångare från deras låtar.. eller har jag fel?


Hej igen "anonym" :) Varför inte bara skriva ditt namn? Aja, för det första har jag aldrig sagt att man inte är ett fan om man inte kan fakta om honom, även om jag tycker att man borde veta enkla saker som hans fulla namn, födelsedatum, hans familj, osv osv...om man kallar sig själv för ett fan. Men helt seriöst, jag tror ALLA fans har nån låt som man gillar mer eller mindre, visst han är en sångare och man borde gilla honom för hans låtar men för mig och dom flesta Beliebers är Justin såååå jävla mycket mer än bara en "sångare" (artist annars...men okej) så NEJ jag gillar inte alla Justins låtar lika mycket men jag köper fortfarande hans skivor och lyssnar fortfarande på hans låtar, men JAG kan väl inte hjälpa om en av hans låtar på hans senaste album inte faller mig i smaken riktigt, för medans jag inte gillar den låten kanske det är någons annans favorit, right?

Som sagt, för mig är Justin så mycket mer än bara en artist, och jag tror inte han gillar mig mindre för att jag inte gillar EN låt på hans album lika mycket som dom andra låtarna, haha så ja, du har nog lite fel! Kraaaam





Comments

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback