YOU FUCKING KILLING MEEEEEEE

Okej, jag ska försöka hålla mig lugn. Jag älskar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! DU BETYDER ALLT FÖR MIG. Ingen förstår, då menar jag INGEEEEEEEEEEN (förutom Sara, vi är dom enda som förstår) hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag älskar dig. Det är mer än allt. Du är mitt liv, mitt AAAAAAAALLT. Jag älskar honom så mycket att jag mår dåligt, typ. Alltså önskade att ni kunde förstå, men INGEN förstår hur mycket jag och Sara älskar Justin. DU ÄR DET SNYGGASTE OCH PERFEKTASTE JAG VET!!!!!!!!!!!!!! Kolla bilderna liksom................ ÄKCLIGT JÄVLA SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finaste jag har sett, någonsin.
I LOVE YOU! ♥

Comments

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback