Ingen förstår...

JAG FÅR FUCKING DAMP!!! FÖR INGEN, VERKLIGEN INGEN FÖRSTÅR HUR MYCKET JAG OCH MICKIS ÄLSKAR JUSTIN!! Och asså jag blir så sur för att eftersom ingen förstår, så tar folk oss typ oseriösa eller vissa tror att dom gillar Justin mer än oss, man ba nej...DET GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så, ville bara få detta ur mig :) Och ja bloggningen suger men orkar inte. Den är till för sånna här tillfällen! Btw så ska jag och Mickis se Justin med våra egna ögon snart...ONGFWLKJDSVCLKDNVÖKAJDÖOSKDJFÖJE

Jag har aldrig i hela mitt liv sett en snyggare människa än Justin Drew Bieber. PERFEKTION.


Comments
Postat av: Ewweh

Justin bieber- The one and only, den ända i mina tankar varje dag, den ända som kan få mej att le, Den ända som gör mej knäsvag, Hans otroligt fina och vackra ögon, hans perfekta fina vita leende ÅÅÅH.. Jag gråter när han gråter, Stör mej så sjukt mycke på att han inte ens vet jag jag existerar, Kan döda för hans skull eftersom min kärlek till han är otroligt enorm.

Finns inget jävla ord att beskriva..

Vet inte riktigt hur ni tar honom som.. men Jaa.. kan skriva flera meningar om jag vill.. men blir för mycket.. Iaf, Sj har jag ingen som förstår hur mycket jag verkligen ÄLSKAR justin, Kan börja gråta bara om någon säger att han är bög eller nått..

Mina vänner stör sej på mej att jag snackar 24/7 om honom :S



HAHA lite långt blir de mej jaaoow.. Älskar er blogg föresten Puss&Kram

2012-05-03 @ 21:35:52

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback