DAMP!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej jag kokar inom mig just nu...Jag är så trött på allt fucking hat Beliebers och framförallt Justin får hela jävla tiden! Hittade nyss en hat sida om honom på facebook och det här va för fan droppen, den var riktigt grov. Jag blir så arg...För om du nu hatar Justin så jävla mycket så du vill döda honom? VARFÖR ÄNS LÄGGA NER DIN TID PÅ ATT SKAPA EN SIDA OM HONOM?!?!?!?! Låt grabben vara för i helvette. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...jag mår dåligt av att läsa skit om Justin, jag vill hellre att folk ska stå framför mig och berätta hur ful jag är för jag kan i alla fall försvara mig själv, säga imot. Men Justin kan inte det, han kan inte gå fram till alla hans haters och säga ifrån, han kan inte göra ett skit, men tro mig, han ser och hör allt!!!! Han har ju förfan oxå känslor, han tar också åt sig. Han får dagligen höra att han är gay. Och vafan är det? Jag skulle inte sluta gilla honom bara för att det visar sig att han gillar killar. Men nu är det inte så, ellerhur? Han får höra att han låter som en tjej, ser ut som en tjej osv osv osv...Och då vill jag fråga er, ser nu bättre ut själva? Mår ni bra av att sitta på internet, ladda upp bilder på en människa och skriva "gilla om du vill döda honom" ?! JAG BLIR SÅ FUCKING ÄCKLAD!! Hur kan människor äns göra sånt? Jag önska jag kunde stoppa allt det här, för ni verkar inte förstå att det här kallas för mobbning. För hade någon gjort samma sak fast men en ickekänd person, alltså skapat en sida om honom, kallat honom gay osv, då hade det fan varit på nyheterna och det hade blivit vääärsta grejen av det. För grejen är att folk tror att bara för att Justin är känd är det okej att hålla på såhär, MEN NEJ? Han är en helt vanlig människa men som har lyckats lite mer i livet än ni äckliga haters har. Hoppas ni ruttnar i er soffa medans ni lägger ner er tid på att uppdatera om Justin. I'm done.

Comments
Postat av: Anna

Håller med dig till 110%! Haters tänker på Justin, 15 år och one time (Inte för att jag tycker att han var ful och sjöng som en tjej då, men du fattar). Och sen som du säger, varför lägga ner massa tid på honom om man nu 'hatar' honom?!

2012-04-14 @ 10:20:00
Postat av: Mikaella

JAG HATAR ÄCKLIGA HATERS SÅ MYCKET ATT JAG VILL SPYYYYYYYYYYYYYYYYYY. KAN DOM SLUTAAAAAAAAAAAA. MÅR DÅLIGT! PÅ RIKTIGT. ÄLSKADE JUSTIN, BABY! HAN HAR FAN INTE GJORT NÅTT FEL, VARFÖR SKA HAN DÅ FÅ MASSA HAT?!?!?!?!??!?!?!?!?! SÅ VIDRIGA MÄNNISKOR DET FINNS. Allt handlar bara om avundsjuka, att dom inte lyckats så bra som Justin, och att dom inte är så snygga som Justin. ALLT är bara avundsjuka, UUUUUUUUUUUUUUSCH PÅ DOM!!!!!!!!!!!N klshdkbhdlkshfildhursiurhfldsufnöonudhsihuooooodbggggggggggfhubplb11!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-14 @ 13:54:03
URL: http://thebieberconda.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember your name?

Mail: (secret)

URL/Bloggadress:

Write want you want:

Trackback